طرح اقساط بیمه شخص ثالث، بصورت آنلاین

طرح اقساط بیمه شخص ثالث، بصورت آنلاین

طرح اقساطی بیمه شخص ثالث بدون ضامن

بیمه شخص ثالث بر طبق نوع ماهیت خود که جز بیمه های اجباری میباشد که هر شخص دارای خودرو موضف به داشتن بیمه شخص ثالث می باشد از طرفی نرخ ثبت بیمه نامه شخص ثالث سالانه با افزایش میزان دیه رو به افزایش است و تسویه حساب آن بصورت یکجا برای خیلی از افراد امکان پذیر نیست یا سخت میباشد. پس برای رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به راه اندازی طرح اقساط بیمه شخص ثالث، بصورت آنلاین نمودیم.

نمایندگی 2062 بیمه ملت (بیمه جان) در راستای سیاست های کمک جویانه و ادای وظیفه ی شهروندی خود با کمک بیمه ملت اقدام به راه اندازی طرح اقساط بیمه شخص ثالث، بصورت آنلاین کرده است.

در طرح اقساط بیمه شخص ثالث، بصورت آنلاین با پرداخت نقدی تفاوتی ندارد و همچنین از لحاظ خدمات هم تفاوتی میان این دو وجود ندارد، تنها تفاوت در نحوه ی پرداخت است که در پرداخت اقساطی 50% مبلغ کل علل الحساب دریافت و الباقی اقساط طی چند فقره چک پراخت می شود.

طرح اقساط بیمه شخص ثالث برای خودروهای با طول عمر کمتر از 10 سال ارائه می گردد و به ازای هر 100 هزار تومان مبلغ 2 هراز تومان بابت تخفیف به مشتریان عزیز تعلق خواهد گرفت که بیشترین درصد تخفیف در ثبت بیمه شخص ثالث می باشد.

برای دریافت تسهیلات اقساطی بیمه شخص ثالث تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نموده، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و پس از تائید نهایی از سمت شما بیمه نامه شخص ثالث برای شما صادر خواهد شد.

[quform id=”2″ name=”سفارش آنلاین بیمه شخص ثالث”]