ثبت نام بیمه مستمری زنان خانه دار

راهنمای ثبت نام بیمه مستمری زنان خانه دار

  1. در بخش بیمه مستمری زنان خانه دار ، روی ثبت نام کلیک کنید.
  2. در بخش مشخصات فردی ، مشخصات فردی و شناسنامه ای خود را درست مطابق شناسنامه خود ثبت کنید.

راهنمای ثبت نام بیمه مستمری زنان خانه دار

کد شناسه معرف را 2062 ثبت کنید.این تنها گزینه انتخابی است.

  • در بخش نشانی اطلاعات کامل و صحیح خودرا وارد کنید و در بخش بازاریاب “رسول ذوالفقاری” را انتخاب کنید.

با کلیک روی دکمه ادامه از این مرحله خارج می شوید . و در صفحه بعد یک شماره با عنوان نام کاربری به شما تعلق می گیرد و اعلام می شود که رمز عبور شما ، همان کد ملی شماست .

روی دکمه ” اینجا ” که به رنگ آبی مشخص شده است کلیک کنید . سپس نام کاربری و رمز خود را وارد کنید.

وارد صفحه ای می شوید که متعلق به شماست . از عناوین سمت راست با کلیک روی ” ویرایش مشخصات بیمه گذار ” می توانید موارد مورد نیاز را اصلاح کنید و کلمه ویرایش را ثبت کنید .

پس از این مرحله ” روی ” اطلاعات تکمیلی کلیک کنید . جدولی می آید که نام ، نام خانوادگی ، و سن شما را نشان می دهد. روی کلمه ” انتخاب” کلیک کنید . وارد صفحه ای می شوید که اطلاعات عمومی شما نمایش داده می شود.

مشخصات بیمه شده ، مشاغل بیمه شده و آدرس ثبت شده . در بخش مشاغل اطلاعات شغلی بیمه شده را وارد کرده سپس باکس شغل اصلی را تیک بزنید و روی کلمه ” ثبت” کلیک کنید . در پایان روی ” ادامه “در پائین صفحه کلیک کنید تا به صفحه بعد بروید.

در صفحه ” ذینفعان ” چنانچه ذینفع فوت شده یک شرکت باشد بخش شرکتهای ذینفع را کامل کنید و چنانچه  ذینفع فوت بیمه شده شخص می باشد ، اطلاعات کامل شخص مورد نظر را وارد کنید و کلمه ثبت را کلیک کنید.

با زدن دکمه ادامه وارد صفحه بعد می شوید . چنانچه بیمه عمر دیگری داشته باشید و یا اینکه درخواست بیمه عمر شما در شرکت دیگری رد شده باشد اطلاعات مربوط به آن را در جداول این صفحه وارد می کنید.

دکمه ادامه را بزنید و وارد صفحه پایانی شوید . مشخصات مورد بیمه را در این صفحه ثبت کنبد.

دوره پرداخت حق بیمه ، دوره پرداخت را متناسب با شرایط پرداخت خویش انتخاب کنید . هر کدام را که انتخاب کنید به این معنی است که قبل از صدور نهایی معادل مبلغ انتخابی باید پرداخت شود .

ضمنا هر قدر دوره پرداخت سرمایه  بلند تر انتخاب شود شرایط افزایش سرمایه شما بهبود می یابد.

حق بیمه در شروع قرارداد : مبلغ ماهانه مورد نظرتان را در دوره پرداخت ضرب کنید و عدد به دست آمده را در اینجا وارد کنید.

نرخ تعدیل حق بیمه : اعداد،درصد افزایش حق بیمه پرداختی را به صورت سالیانه نشان می دهند. درصد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نوع طرح بیمه ای :

طرح الف (مستمری مادام العمر) : با انتخاب این طرح چنانچه بیمه شده در دوره دریافت مستمری فوت کند ، پرداخت مستمری متوقف می شود لکن در این طرح مبلغ مستمری نسبت به طرح ب ، بیشتر است.

طرح ب(مستمری مادام العمر با بازه اطمینان 10 ساله) : با  انتخاب این طرح چنانچه بیمه شده طی دوره دریافت مستمری فوت کند .

حقوق مستمری تا 10 سال به ذینفع انتخابی پرداخت می شود و پس از ده سال متوقف می شود . در طرح ب مبلغ مستمری کمتری نسبت به طرح الف پرداخت می شود.

چنانچه ” ادامه ” را کلیک کنید : مجدد به صفحه اطلاعات تکمیلی باز می گردید .

به شما تبریک می گوییم ، شما به پایان پرسشنامه رسیده اید و به همین راحتی توسط راهنمای ثبت نام بیمه مستمری زنان خانه دار توانستید ثبت نام اولیه را انجام دهید .

منتظر تماس ما و ادامه کار و صدور بیمه نامه بمانید.شما نیزمی توانید با شماره 66975650 تماس بگیرید و ثبت پرسشنامه را به نمایندگی 2062 اطلاع دهید . ادامه کار توسط نمایندگی پیگیری شده و با شما هماهنگ خواهد شد .به زودی درخدمت شما خواهیم بود.